Sunday, November 11, 2012

აბდაუბდა ინტერვიუ



საქართველოს ეროვნული ნაკრების მწვრთნელი თემურ ქეცბაია ტელევიზიაში სტუმრად დავით მინაშვილთან ... 

- ბატონო თემურ, იქნებ აგვიხსნათ, რატომ არ ეძახით ნაკრებში ჯაბა დვალს? 
- რა ახსნა უნდა? თამაშობს გერმანიაში ნიკა გელაშვილი?!
- უკაცრავად, ვერ გავიგე ... მე დვალზე გეკითხებით ...  
- ჰოდა, მეც გპასუხობთ, გელაშვილი განაცხადში ვერ ხვდება და როგორ გამოვიძახო დვალი?
- ჰო, ეგ მართალია. მაგრამ მათე ვაწაძეზე რაღას იტყვით?
- იგივე: გინახავთ ლევან მჭედლიძის თამაში იტალიაში? 
- არ მახსოვს, ბოლოს როდის ითამაშა ...
- მეც მანდ ვარ: მჭედლიძე არ თამაშობს და გამოვლენ მერე ვიღაცები და ვაწაძე გამოიძახეო ... 
- ნაკრებში არ არის ლევან ყენია. ამაზე რა კომენტარს გააკეთებთ? 
- ბიძამისზე ვიტყვი, რომ მისგან არანაირ კრიტიკას არ მივიღებ. 
- ბატონო თემურ, მე ყენია მაინტერესებდა ... 
- კიკნაძეზე არ მეკითხები? 
- დიახ, ზურაბ ხიზანიშვილის არყოფნაზე ვამბობდი ... 
- უი, უკაცრავად. კი, ლევან კობიაშვილი კარგი ფეხბურთელია, მაგრამ ჩვენ უფრო ახალგაზრდებზე უნდა გავაკეთოთ აქცენტი ... 
- გასაგები, ბატონო თემურ. მოდით, ახლა ეგვიპტესან მოახლოებულ თამაშზეც ვისაუბროთ ... 
- კარგი გუნდია ბელარუსი. ვფიქრობ წაგებას არ ვიმსახურებდით ... 
- ბელარუსი? 
- ჰო, ფინეთთან რომ შევაგდეთ პირველი გოლი, მეგონა, სამ ქულას ავიღებდით, მაგრამ არ გაგვიმართლა. 
- დავიბენი, მე დავით მინაშვილი არ ვარ? 
- კი, სანდრო, შენ ხარ, ცნობილაძე.
- მადლობა ინტერვიუსთვის, კარგად იყავით ... 
- დილა მშვიდობისა ...  

ფუტ ბოლი

1 comment:

  1. მაგრად წერ ძააან !!!

    ReplyDelete